AULA - her er svar på de mest stillede spørgsmål:
Hvor finder jeg Aulas app?
Hvorfor skal jeg bruge MitID til at logge ind i Aulas app?
Hvordan melder jeg fravær for mit barn?
Hvorfor skal jeg besvare samtykker, inden jeg kan logge ind i Aula?
Hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg har brug for hjælp?
Hvorfor kan jeg ikke se mine sendte beskeder?
Hvad sker der når jeg markerer en besked som følsom?
Hvordan sender jeg en besked til et barns forældre?
Hvordan finder jeg kontaktoplysninger på andre personer i mit barn klasse?
Hvorfor kan jeg ikke slette opslag i mit overblik, så der ikke er så mange?
Hvordan slår jeg notifikationer til, så jeg ikke skal tjekke Aula hele tiden?
Hvor er kontaktbogen?
Hvordan ændrer jeg mit barns profilbillede, der er taget af skolefoto?
Hvornår skal man bruge KOMME/GÅ?
Læs mere om sikkerhed og personfølsomme oplysninger
Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål så er du velkommen til at kontakte kontoret - klik her