Klub | Særslev

Åbningstider:
Mandag til torsdag:
Morgen SFO | 6.00 - 8.05 (til og med 4. klasse)
Eftermiddags Klub | 14.00 - 17.00
Fredag:
Morgen SFO | 6.00 - 8.05 (til og med 4. klasse)
Eftermiddags Klub | 14.00 - 16.00

Morgenmad hver dag kl. 6.00 - 7.30

Adresse:
Vestergade 5
5471 Søndersø

Kontakt:
Beskeder til personalet via Aula "Klub Særslev"
Komme/Gå information indskrives via KOMME/GÅ i Aula

------------------------------------------------------------

Særslev Klub er for tilmeldte børn fra 3. til og med 6.klasse. Vi holder til i kælderen på Særslev skole. Her har vi fået istandsat klubben med nyt køkken, malet væggene, ordnet gulvene og nyere møbler.

Vi har fokus på at der skal være plads til alles forskelligheder i klubben. Klubben skal være et trygt og rart sted at være.

Regler:

• Vi taler pænt til hinanden og behandler hinanden med respekt.
  • Man skal huske at bruge komme og gå systemet
  • Man skal kunne holde styr på sine egne gå tider hvis de ikke står i systemet.
  • De fleste dage kl. 15.30-15.45 går vi i SFO og er derovre den sidste tid.
  • Man må gerne benytte sin mobiltelefon til at spille på og ringe hjem.

Aktiviteter:

I klubben kan man være kreative på mange måder. Oftest er der gang i perler, krympeplast, tegne/male-værksted.

Der er også plads til at blive udfordret lidt via bordfodbold, bordtennis, airhockey og billard eller en mere rolig.

En gang om ugen benytter vi gymnastiksalen, så er der kun klubbørn. De andre dage skal den deles med SFO’en.

Vi kan godt lide at game, derfor har vi mulighed for hver dag at bruge PS4 i klubben. Her må man spiller 35 minutter om dagen. Desuden går vi i computerrummet en gang om ugen. Derudover må man bruge sin mobil 15 minutter ved siden af den anden spilletid.

I løbet af året er der nogle klubarrangementer såsom Halloweenfest og gameraften.