Kommunikation og samarbejde

Førskole, skole, SFO og hjem er en vigtig faktor i dit barns liv. Vi vægter et godt og tæt forældresamarbejde, som udgangspunkt for barnets trivsel og udvikling. Derfor skal alle parter være gode til at opretholde kontakten til hinanden og sørge for at give alle relevante informationer videre, især hvis der sker ændringer, der kan påvirke barnets hverdag.

Den daglige kontakt mellem skole og hjem er via Aula. Her kan I kontakte personalet og se information og beskeder fra skolen. Aula skal tjekkes dagligt.

Aula
Når barnet starter i førskole overflyttes man automatisk væk fra børnehavens Aula og til skolens Aula.

På Aula kan I:
- Skrive beskeder til personalet i førskolen
- Se daglige beskeder fra skolen
- Indskrive fravær
- Anmode om fridage/ferie
- Tilgå KOMME/GÅ systemet
- Uploade billede til KOMME/GÅ
- Se galleri med billeder

Find vejledninger til Aula her

Eller kontakt kontoret:
Nordmark på 2341 3136
Særslev på 6482 7960

KOMME/GÅ i Aula:
Som I kender det fra Børnehaven skal der tjekkes ind og ud i KOMME/GÅ systemet hver dag. Her meldes også fravær og ferie (skal også anmodes under fanen Fravær).

Vi opfordrer alle til at få lagt et genkendeligt billede af barnet ind på KOMME/GÅ – det er vigtigt for personalet og for barnet selv.