Feriepasning

Regler for feriepasning

• Når man tilmelder sit barn til feriepasning så skal barnet være tilmeldt SFO/Klub.

• Feriepasning er skoletiden plus det SFO/Klub modul man er tilmeldt. Klik her og læs mere om SFO/Klub moduler og tilmelding

• Hvis man tilmelder feriepasning uden at være tilmeldt SFO/Klub eller kommer i pasning uden tilmelding, bliver man  automatisk indmeldt og det er forældres ansvar selv at udmelde efterfølgende.

• Betaling for pasning i juli opkræves særskilt. Juli måned er altid betalingsfri for både SFO, Klub og Førskole.

• Tilmelding til feriepasning er altid bindende.

Hvor bliver mit barn passet i ferier

SFO/Klub på Glavendrupskolen har 2 lokationer - afdeling Nordmark og afdeling Særslev. Der vil i nogen ferier være pasning på en anden afdeling end den man er tilknyttet i hverdagen.

Feriepasning gennem året fordeler sig således:

• Den første og sidste uge af sommerferien pasning på egen afdeling

• De 4 midterste uger af sommerferien er der pasning for alle på afdeling Nordmark

• Efterårsferien (uge 42) og vinterferien (uge 7) er der pasning for alle på afdeling Nordmark

• Feriedage ved påske, kr. Himmelfart, grundlovsdag og mellem jul og nytår er der pasning i egen afdeling.

For specifikke datoer for feriedage se venligst vores feriekalender- Klik her.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Sommerferiepasning for SFO, Klub og Førskolebørn 2024

Find info omkring tilmelding til pasning for ugerne 27-32, 2024 i nedenstående fil.